Pytania i odpowiedzi
Szukasz odpowiedzi:
Często zadawane pytania:
Jak aktywować CartaMe w aplikacji?
Jak zmienić numer telefonu w aplikacji?
Jak dodać istniejącą kartę lojalnościową ulubionego sklepu/sieci handlowej, która jest już na liście w aplikacji?
Jak dodać swoje karty do aplikacji?
W jakich sklepach działa aplikacja?
Dlaczego nie przychodzi SMS z kodem?
Czy zostaną dodane nowe sieci handlowe?
Nie znaleziono aplikacji do pobrania?
Czy przy płatności można korzystać z ekranu telefonu z kodem kreskowym?
Dlaczego kod kreskowy nie jest odczytywany z ekranu telefonu/smartfonu przez aparat kasowy sieci handlowej?
Dlaczego kod kreskowy na plastikowej karcie nie jest odczytywany/skanowany przez sprzęt kasowy sieci handlowej?
Dlaczego muszę podać imię i nazwisko, kraj, miasto, adres e-mail, płeć oraz datę urodzenia?
Co zrobić, jeśli nie miałem kart lojalnościowych / rabatowych?
SMS został przypadkowo usunięty podczas rejestracji i nie można się ponownie zarejestrować. Co robić?
Czy mogę zarejestrować się za pośrednictwem strony internetowej?